کانال تلگرام کلاس دوازدهم

کانال کلاس دوازدهم ، دانلود رایگان گام به گام کلاس دوازدهم ، نمونه سوالات دوازدهم و...

کانال تلگرام کلاس دوازدهم

کانال کلاس دوازدهم ، دانلود رایگان گام به گام کلاس دوازدهم ، نمونه سوالات دوازدهم و...

کانال تلگرام کلاس یازدهم ، کلاس دوازدهمیا ، گام به گام کلاس دوازدهم ، نمونه سوالات کلاس دواردهم

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کانال کنکور تجربی

کانال کنکور تجربی (دوازدهم تجربی) برای ورود به کانال تلگرام دوازدهم مخصوص کنکور تجربی روی لینک زیر کلیک کنید.

https://telegram.me/Davaazdahom

https://t.me/joinchat/AAAAAFK8lqRMYlUAb4qzhg

  • 7tad
  • ۰
  • ۰

اسفندیار نظری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در ساری افزود : تمامی قوانین و مقررات دوره پیش دانشگاهی تا پایان سال تحصیلی جاری در مدارس قابل اجراست و از سال تحصیلی آینده با استقرار پایه دوازدهم ، قوانین جدید اجرائی می شود که یکی از آنها تغییر در ساعات آموزشی است . 

وی توضیح داد : در حال حاضر ساعت آموزشی دانش آموزان دوره پیش دانشگاهی 24 ساعت در هفته است ، در حالی که برای پایه دوازدهم در شاخه نظری 35 ساعت و برای شاخه فنی و حرفه ای و کار و دانش به تناسب رشته ها 35 تا 40 ساعت آموزشی پیش بینی شده است.
نظری نتیجه گیری کرد که با استقرار پایه دوازهم و افزایش ساعات آموزشی ، دانش آموزان این پایه بر خلاف دوره پیش دانشگاهی به جای چهار روز ، پنج روز باید در سر کلاس حاضر شوند .
وی افزود : برای پوشش ساعات آموزشی اضافه شده در حال حاضر قرار بر این است که زمان حضور در مدرسه در روزهای شنبه تا دوشنبه هشت ساعت و روزهای سه شنبه و چهارشنبه 6 ساعت باشد ولی در صورت دادن مجوز از سوی وزارتخانه ، می توان برای بخشی از روز پنجشنبه هم برنامه ریزی کرد.
پایه دوازدهم آخرین مرحله از استقرار ساختار آموزشی 3-3-6 در آموزش و پرورش کشور است که جایگزین ساختار قبلی می شود. 
ساختار آموزشی 3- 3 - 6 از سال تحصیلی 91 - 90 با استقرار پایه ششم آغاز شد و در سال تحصیلی جاری با استقرار پایه یازدهم ادامه یافت . 
استقرار پایه دوازدهم سال آینده در حالی انجام می شود که با سه ساله شدن آموزش فنی و حرفه ای و کاردانش ، این دانش آموزان هم به پایه جدید اضافه می شوند. 


منبع : ایرنا

  • 7tad